جستجوگرهای بومی جای گوگل و یاهو را نمی گیرند

 با مطرح‌شدن پروژه جستجوگر ملی، بسیاری تصور می‌کنند که این جویشگر قرار است جای گوگل و یاهو را بگیرد به همین خاطر به‌طور مداوم پارسی جو با این موتورهای جستجوگر مقایسه می‌شود درحالی‌که هدف ما پاسخگویی به نیازهای بالقوه کاربران در اینترنت است.


بازاریابی اینترنتی در ایران رونق خواهد یافت ؛ تحول جویشگر ملی پارسی جو در حوزه تجارت الکترونیک کشور(به نقل از کانون خبر ایران)

مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی جو گفت: جویشگر بومی پارسی جو تحول عظیمی را در حوزه تجارت الکترونیک داخلی و رونق بازاریابی اینترنتی ایجاد خواهد کرد.


درآمدزایی گوگل از «کلیک» چقدر است؟(به نقل از آفتاب)

مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی جو با بیان اینکه ۹۷ درصد درآمد گوگل از طریق «پرداخت کلیکی» انجام می شود، گفت: ۸۲ درصد کاربران اینترنت، موتورهای جستجوگر را ابزار اصلی یافتن وب سایت می دانند.


موتور جستجو مقصد ۸۲ درصد کاربران اینترنت

مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی‌جو با بیان اینکه ۹۷ درصد درآمد گوگل از طریق «پرداخت کلیکی» انجام می‌شود، گفت: ۸۲ درصد کاربران اینترنت، موتورهای جستجوگر را ابزار اصلی یافتن وب سایت می‌دانند.


تاکید مدیر موتورجستجوگر پارسی جو بر توسعه الگوریتم های نوین بومی بر اساس تجربیات گوگل( به نقل از خبرآنلاین)

مهر نوشت: مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی جو با بیان اینکه ۹۷ درصد درآمد گوگل از طریق «پرداخت کلیکی» انجام می شود، گفت: ۸۲ درصد کاربران اینترنت، موتورهای جستجوگر را ابزار اصلی یافتن وب سایت می دانند

 


صفحه 5 از 5

خبرهای یک هفته گذشته

هیچ مطلبی پیدا نشد!