بستر تبلیغات پارسی‌جو

امروزه موتورهای جستجو را می‌توان پایه و ستون توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات و یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی صنعت آی‌تی در همه کشورها به‌حساب آورد. بسیاری از کاربران، موتورهای جستجو را با جستجوی وب آ‌ن‌ها می‌شناسند اما موتور‌های جستجو اهداف و کاربردهای بسیار گسترده‌تری دارند که جستجوی وب تنها یکی از آن‌ها است.

یکی از فعالیت‌های مهمی که جستجوگرهای وب، دانش و توانایی بالایی در انجام آن دارند به حوزه تبلیغات آنلاین باز می‌گردد. تعداد بالای کاربران، اعتماد و وفاداری آن‌ها، توانایی فنی زیاد، گستردگی و محبوبیت و بسیاری از عوامل دیگر باعث شده است که جستجوگرها به یکی از حیاتی‌ترین شاهراه‌های تبلیغات آنلاین تبدیل شوند. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که در حال حاضر تبلیغات اینترنتی که به‌واسطه سیستم‌های تبلیغاتی جستجوگرها ( عمومی و بومی) انجام می‌گیرد، بیشترین بازدهی و اثربخشی را در این حوزه دارد.

 تبلیغات آنلاین

پارسی‌جو به‌عنوان بزرگ‌ترین جستجوگر ایرانی، به‌کمک سیستم تبلیغاتی بنری و هدفمند خود شما را به میلیون‌ها کاربر معرفی می‌کند. فضاهای بنری در نظر گرفته شده در صفحات پارسی‌جو در کنار قابلیت پیشرفته تبلیغات هدفمند که از مهم‌ترین و پربازده‌ترین شکل تبلیغاتی آنلاین به‌شمار می‌رود، پتانسیل بزرگی را برای دیده‌شدن در اختیارتان قرار می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های خاص سیستم تبلیغاتی پارسی‌جو:

  • در فضایی تبلیغ می‌کنید که به‌عنوان یک پروژه ملی مورد اعتماد کاربران است.
  • نمایش تبلیغات شما برای کاربران اینترنت و جامعه عظیم  کاربران شبکه ملی اطلاعات (اینترانت ملی)
  • ۱۵ سرویس متنوع و کاربردی پارسی‌جو دامنه متفاوتی از کاربران با سلایق گوناگون را به سمت شما می‌کشانند.
  • قابلیت‌های حرفه‌ای پنل مدیریتی پارسی‌جو به شما این امکان را می‌دهد که کمپین تبلیغاتی خود را مثل یک متخصص هدایت کنید.
  • تبلیغ هدفمند، تبلیغ بنری و یا حتی ترکیبی از این دو مدل، راهکارهای متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا کسب‌وکار خود را ارتقا دهید.
  • گستردگی، محبوبیت و دانش بالای پارسی‌جو آن را به تنها ارایه دهنده سیستم تبلیغات هدفمند جستجوگرها در ایران مبدل ساخته است.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند مدل متفاوتی از تبلیغات اینترنتی است که که در آن، توجه به نیاز و علایق کاربران معیار اصلی برای انتخاب و نمایش تبلیغ است و از همین رو به آن تبلیغات هدفمند گفته می‌شود. تبلیغات هدفمند خود در شکل‌های متفاوتی عرضه می‌گردد که یکی از محبوب‌ترین این شکل‌ها به تبلیغات هدفمند در موتورهای جستجوگر مشهور است.

از دید کارشناسان و تحلیلگران حوزه وب، تبلیغات هدفمند در موتورهای جستجو که برای اولین بار توسط گوگل در سال ۲۰۰۰ میلادی با نام Adwords معرفی شد، از حیاتی‌ترین ابرازهای تبلیغات حوزه آنلاین به‌شمار می‌رود که برای هر نوع کسب‌وکاری می‌تواند اثربخش باشد.

تبلیغات هدفمند

در این روش، تبلیغ‌دهنده تعدادی از کلیدواژه‌هایی که با کسب‌وکار و سایت خود در ارتباط است را به‌همراه نام سایت، توضیح سایت، آدرس، تلفن و بودجه تبلیغاتی مورد نظر تعیین می‌کند. جستجوگر نیز بر اساس کلیدواژه‌های تعیین شده توسط تبلیغ‌دهنده، سایت مورد نظر او را برای کسانی که جستجوی آن‌ها به این کلیدواژه‌ها نزدیک است، در صفحه اول نتایج نشان می‌دهد.

بدین ترتیب سایت مورد نظر تبلیغ دهنده تنها برای کاربرانی نمایش داده می‌شود ( آن هم در بهترین موقعیت) که به‌دنبال کالاها و خدماتی که تبلیغ‌دهنده ارایه می‌کند،‌ بوده‌اند و همین عوامل باعث بالارفتن نرخ تبدیل و CTR می‌شود. جالب است بدانید که در حال حاضر CTR (نسبت کلیک بر مشاهده) تبلیغات بنری ثابت در ایران تنها ۰.۰۵ درصد است در حالی که این نرخ برای تبلیغات هدفمند موتور جستجوگر‌ها (Adwords) نزدیک به ۲.۵ درصد یعنی ۵۰ برابر تبلیغات بنری ثابت است.

نرخ تبدیل در واقع میزان موفقیت شما در رسیدن به یک هدف خاص ( مثل خرید کالا توسط مشتری یا کلیک بر روی لینک خاص توسط مشتری) را نسبت به مشاهده کاربران یا ترافیک روانه شده به سمت سایت شما، نشان می‌دهد.

با تبلیغ هدفمند در جستجوگر پارسی‌جو، کسب‌وکار شما تنها در معرض دید کاربرانی قرار می‌گیرد که به‌دنبال خدمات و سرویس‌های شما هستند. بدین ترتیب شما همواره در بهترین جایگاه ممکن در برابر کاربران دیده می‌شوید.

تبلیغات هدفمند پارسی جو

از جمله ویژگی‌های تبلیغات هدفمند در جستجوگر پارسی‌جو:

  • بالاترین نرخ CTR و نرخ تبدیل در میان دیگر روش‌های تبلیغات آنلاین
  • هدفمندی بر اساس کلید‌واژه
  • هدفمندی بر اساس منطقه جغرافیایی
  • تعیین متن آگهی و راه‌های تماس
  • مدیریت ارتقای کسب‌وکار
  • نمایش رایگان تبلیغات
  • قابلیت اندازه‌گیری تبلیغات
  • سرعت بالاتر و سادگی بیشتر نسبت به SEO
  • کنترل همیشگی بر هزینه
  • غلبه بر رقبای تجاری
  • هدف‌گیری مجدد
  • هدفمندی واقعی
  • انعطاف‌پذیری بالا

تبلیغات بنری

نزدیک به ۴۵ میلیون کاربر ایرانی اینترنت عدد بزرگی‌است که صرف‌نظر از آن در دنیای تبلیغات غیر ممکن به‌نظر می‌رسد. اینترنت رسانه هوشمندی است که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به معرفی محصولات و خدمات شما می‌پردازد. این رسانه نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی همانند تلویزیون، روزنامه، بیلبورد و... بازدهی بهتری برای شما خواهد داشت. راهکار تبلیغات بنری به‌شما کمک می‌کند که کسب‌وکار خود را به‌سادگی، با سرعت بالا و برای هر زمان که بخواهید به‌نمایش بگذارید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری پارسی‌جو نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بنرهای خود را در فضاهای متنوع این جستجوگر به‌نمایش بگذارید. تنوع کاربران پارسی‌جو و همچنین فضاهای خالی از تبلیغات فراوان و مزاحم، بهترین فرصت را برای دیده شدن کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.

از جمله ویژگی‌های تبلیغات بنری در جستجوگر پارسی‌جو:

  • فضای بکر تبلیغاتی: پارسی‌جو تعداد فضاهای بسیار محدودی را برای تبلیغات در نظر گرفته است تا تبلیغات شما به دور از انبوهی از تبلیغات، چشمان کاربر را به‌سمت خود خیره کند.
  • مدیریت ساده تبلیغات: پنل مدیریتی اختصاصی پارسی‌جو این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا سفارش‌هایتان را تنظیم کرده و از میزان نمایش و کلیک‌های کاربران بر روی بنرهایتان با خبر شوید.
  • قیمت عادلانه و بدون واسطه: شما فضاهای خود را مستقیما از پارسی‌جو اجاره می‌کنید و هزینه و زمان اجاره را بر اساس توافق و دلخواه خود تعیین می‌کنید. پرداخت و اجاره مستقیم بنرها به‌شما این امکان را می‌دهد که هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید.

تبلیغات در پارسی جو

آن‌چه ذکر شد یک شمای کلی از سیستم تبلیغات پارسی‌جو و قابلیت‌ها و امکانات آن بود که در جهت معرفی و شناساندن محصولات و خدمات برای استفاده‌ی وب‌مسترها و طراحان وب و تبدیل آن‌ها به یک برند شناخته شده، ارائه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات سیستم تبلیغات پارسی‌جو لطفا کلیک کنید.

خبرهای یک هفته گذشته

هیچ مطلبی پیدا نشد!